Sınav günlerinde adayları ve aileleri yalnız bırakmayan İzmit Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin bu yıl da yanında oldu. Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında, okul önlerinde kurulan stantlarda öğrencilere ve ailelerine su ikram edildi.
FATMA BAŞKAN’A TEŞEKKÜR
Meclis üyeleri sınava girecek öğrencilere ve ailelerine İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in başarı dileklerini iletti. LGS adayları ve aileleri ikramlardan memnun olduklarını belirterek, kendilerini hiçbir zaman unutmayan Fatma Başkan’a teşekkürlerini iletti.

MAGAZİN
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.